torsdag den 18. oktober 2012

1. dag på bloggen

Så er det i dag, jeg besluttede, at nu skal jeg også prøve at blogge. Har jo længe fulgt med i andres, men ikke selv gjort noget ved det. - Men, jeg kan konstatere, at det ikke er så let. Jeg prøver at læse under hjælp og vejledninger, men der er mange begreber, jeg ikke ved, hvad betyder. Og det er svært at gennemskue, hvordan det kommer til at se ud på skærmen. - Meningen er, at jeg vil vise nogle af de ting jeg syr og strikker. Jeg har stor glæde af at lave håndarbejde, og vil også gerne dele det med nogen. Og jeg ved jo, at der er mange derude, der er interesseret, og gerne vil se hvad andre laver, og få noget ny inspiration.

Der mangler nogle oplysninger  - og jeg vil også gerne sætte billeder på, men lige nu, ved jeg ikke hvordan. - Vi ses nok i morgen igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar